Suspensie fata
Cand te gandesti la 2 timpi, te gandesti la "manevrabilitate rapida"! Componentele suspensiei WP-au fost dezvoltate cu exact acelasi gand.48mm WP 4CS furca din fata are technologia "4 camere" care reduce greutatea in comparatie cu o furca tipica, mentinand in acelasi timp nivelurile de performanta. Acesta ofera un avantaj competitiv decisiv in de receptivitate, termeni de precizie, Amortizarea constanta si de manipulare, care se potriveste perfect cu agilitatea uimitoare a motocicletei ENDURO in 2 timpi. In plus, furca 4CS este complet reglabila pentru terenuri diferite si conditii prin rasucirea pur si simplu a cadranelor de pe partea de sus a furcilor si setarile vitezei de compresie pentru amortizare.
Suspensie spate
Inalta performanta spate soc creata de WP este complet reglabila pentru rebound high / low a compresiei amortizarii. Constructiile exacte si componentele de inalta calitate de soc garanteaza caracteristicile de amortizare excelente si constante in timp.
Legatura pe spate
HUSQVARNA DCC (controlul compresiei dual) sistemul de legatura creat de WP prezinta caracteristici deosebite in sectiunile rapide si curgatoare, exceleaza pe coborari abrupte. Acesta ofera confortul pilotului de mare in toate situatiile si are progresivitate mare in sectiunile extrem de stancoase si accidentate. Sistemul de legatura versatil DCC HUSQVARNA este sigur de a satisface nevoia pilotilor de toate nivelurile, cu un sasiu ce inspira incredere si usor constant in orice situatie.
Clame triple
Simtul fata-spate este extrem de important in fiecare disciplina cu motociclete, si mai mult in ENDURO, unde ciclisti se pot confrunta cu tot felul de diferite terenuri si conditiile unei excursii unice. CNC clamele triple au fost dezvoltate sa ofere feedback maxim ciclistului la franare, pe teren accidentat si sare, permitandu-tuburilor de la furca sa se indoaie in mod controlat. Una dintre caracteristicile principale ale furcilor este prindere uniforma a picioarelor de furca, care asigura o distributie uniforma de forte, mentinerea formei piciorului si, astfel amortizarea adecvata de-a lungul circuitului intreg.