Arme de curse de inalta tehnologie

Categoria MX2 are un nou concurent. FC 250 cu motorul puternic in 4-timpi de 250cc manevrabilitate precisa, usor si extrem de agil. Cele 14,000 RPM indica potentialul motocicletei FC250. Expertii si amatorii vor aprecia pornirea electrica. Timpul de raspuns a pedalei de acceleratie, ambreiajul fin deschide calea spre schimbare.

Categoria MX2 are un nou concurent. FC 250 cu motorul puternic in 4-timpi de 250cc manevrabilitate precisa, usor si extrem de agil. Cele 14,000 RPM indica potentialul motocicletei FC250. Expertii si amatorii vor aprecia pornirea electrica. Timpul de raspuns a pedalei de acceleratie, ambreiajul fin deschide calea spre schimbare.

MOTOR

Performanta exploziva a motorului este un rezultat al tehnologiei avansate. Motorul FC 250 Dohc in 4-timpi a fost proiectat os ofere o performanta de top. De la pistonul usor la valvele din titaniupana la electroonicele avansate a ambreiajului hidraulic inovator si a demmarorului electric.
Chiuloasa Inima unora din cele mai avansate motoare este chiuloasa DOHC. Valvele mari din titaniu sunt usoare si garanteaza un debit optim al combustibilului rezultand intr-o turatie de 14000 RPM. Cama ax acoperita cu DLC proiectata pentru performante de top contribuie la livreadea de putere extrema motorului FC 250.

Carcasa Motorului

Procesul de turnare sub presiune a carcasei motorului pastreaza greutatea generala la minim rezultand peretii mai subtiri. Carcasa motorului FC 250.

PORNIRE

Sistemul electric de pornire al motocicletei FC 250 chiar si la ce le mai inalte nivele competitionale este un companion nepretuit in special dupa o cazatura in timpul cursei.

CADRU

Cadrul a fost proiectat ca sa atinga obiectivele de performanta mentinanad o rigiditate torsionala optima, rezistenta longitudinala si usurinta extrema. Inginerii au proiectat cadrul din crom molibden cu flexibilitate longitudinala precisa ce absoarbe socurile de pe roata spate lucrand impreuna cu suspensia pentru un comfort sporit. Rigiditatea torsionala  a fost optimizata pentrua marii manevrabilitatea si stabilitatea.

SUBCADRU

inginerii au proiectat un subcadru compozit unit cu un cadru chromoloy. Cadrul compozit din trei piese facut din poliamida mai rezistent ca un cardu traditional din aluminiu, complementant caracteristicile flexibile a cadrului.

BRAT OSCILANT

Proiectarea bratului oscilant a fost optimizata in conformitate cu caracteristicile sasiului. Procesul de turnare intr-o singura piesa elimina punctele de sudura si garanteaza consistenta si calitate.

Rotii

Jantele negre DID create dintr-un aliaj puternic si butuci CNC cu nipluri din aluminiu. Rotile usoare sunt complementate de rotile motocross MX51 Dunlop

Suspensia fata

Suspensia WP ofera calitate de top si cea mai buna performanta. Furcile WP permite pilotilor sa se ajusteza setarile pentru recul si compresia amortizarii pentru stilurile proprii. Furca cu cartus inchis de 48mm prinsa cu clame triple CNC asigura o manevrabilitate exceptionala  dealungul cursei de 300mm.

Suspensia spate

Suspensia spate creata de WP este ajustabila, si garanteaza comfort excelent si o amortizare de clasa mondiala.

Legatura spate

Sistemul de legatura spate DCC are caracteristici excelente  in sectiuni rapide si curgatoare. Datorita caracteristicilor progresive acesta ofera un comfort marit in orice situatie.

CNC clame triple

Ca si celelante componente majore ale sasiului clamele triple CNC au au o inginerie flexibila precisa ce permite tuburilor furcii sa se indoaie. Ele au fost proiectate ca sa distribuie in mod egal forta de prindere pe picioarele furcii maximizand zona de contact pentru o sensibilitate optima si frecare minima. Aditional ghidonul poate fii montat in 4 pozitii diferite.

Scaun

Comfortul si durabilitatea marite asigura un control optim chiar si dupa ore de folosire.

Aspect distinctiv

Traditionalul alb,albastrusi galben Husqvarna decoreaza noua gama de motociclete.

Ergonomie

Infasurat in urul motorului si a cadrului noa caroserie Husqvarna este proiectata so conecteze corpul pilotului cu motocicletei pentru o potrivire perfecta om-masina.

Frane

Puterea de franare exceptionala este garantata de ultima generatie de frane Brembo, prezentand un nou cilindru si etriere flotante in combinatie cu discurile wave 260mm fata si discurile wave 220mm spate.
  • Putere

    MOTOR

    Performanta exploziva a motorului este un rezultat al tehnologiei avansate. Motorul FC 250 Dohc in 4-timpi a fost proiectat os ofere o performanta de top. De la pistonul usor la valvele din titaniupana la electroonicele avansate a ambreiajului hidraulic inovator si a demmarorului electric.
  • Putere

    Chiuloasa Inima unora din cele mai avansate motoare este chiuloasa DOHC. Valvele mari din titaniu sunt usoare si garanteaza un debit optim al combustibilului rezultand intr-o turatie de 14000 RPM. Cama ax acoperita cu DLC proiectata pentru performante de top contribuie la livreadea de putere extrema motorului FC 250.
  • Putere

    Carcasa Motorului

    Procesul de turnare sub presiune a carcasei motorului pastreaza greutatea generala la minim rezultand peretii mai subtiri. Carcasa motorului FC 250.
  • Putere

    PORNIRE

    Sistemul electric de pornire al motocicletei FC 250 chiar si la ce le mai inalte nivele competitionale este un companion nepretuit in special dupa o cazatura in timpul cursei.
  • putere fizica

    CADRU

    Cadrul a fost proiectat ca sa atinga obiectivele de performanta mentinanad o rigiditate torsionala optima, rezistenta longitudinala si usurinta extrema. Inginerii au proiectat cadrul din crom molibden cu flexibilitate longitudinala precisa ce absoarbe socurile de pe roata spate lucrand impreuna cu suspensia pentru un comfort sporit. Rigiditatea torsionala  a fost optimizata pentrua marii manevrabilitatea si stabilitatea.
  • putere fizica

    SUBCADRU

    inginerii au proiectat un subcadru compozit unit cu un cadru chromoloy. Cadrul compozit din trei piese facut din poliamida mai rezistent ca un cardu traditional din aluminiu, complementant caracteristicile flexibile a cadrului.
  • putere fizica

    BRAT OSCILANT

    Proiectarea bratului oscilant a fost optimizata in conformitate cu caracteristicile sasiului. Procesul de turnare intr-o singura piesa elimina punctele de sudura si garanteaza consistenta si calitate.
  • putere fizica

    Rotii

    Jantele negre DID create dintr-un aliaj puternic si butuci CNC cu nipluri din aluminiu. Rotile usoare sunt complementate de rotile motocross MX51 Dunlop
  • Agilitate suprema

    Suspensia fata

    Suspensia WP ofera calitate de top si cea mai buna performanta. Furcile WP permite pilotilor sa se ajusteza setarile pentru recul si compresia amortizarii pentru stilurile proprii. Furca cu cartus inchis de 48mm prinsa cu clame triple CNC asigura o manevrabilitate exceptionala  dealungul cursei de 300mm.
  • Agilitate suprema

    Suspensia spate

    Suspensia spate creata de WP este ajustabila, si garanteaza comfort excelent si o amortizare de clasa mondiala.

  • Agilitate suprema

    Legatura spate

    Sistemul de legatura spate DCC are caracteristici excelente  in sectiuni rapide si curgatoare. Datorita caracteristicilor progresive acesta ofera un comfort marit in orice situatie.
  • Agilitate suprema

    CNC clame triple

    Ca si celelante componente majore ale sasiului clamele triple CNC au au o inginerie flexibila precisa ce permite tuburilor furcii sa se indoaie. Ele au fost proiectate ca sa distribuie in mod egal forta de prindere pe picioarele furcii maximizand zona de contact pentru o sensibilitate optima si frecare minima. Aditional ghidonul poate fii montat in 4 pozitii diferite.
  • Stil agresiv

    Scaun

    Comfortul si durabilitatea marite asigura un control optim chiar si dupa ore de folosire.
  • Stil agresiv

    Aspect distinctiv

    Traditionalul alb,albastrusi galben Husqvarna decoreaza noua gama de motociclete.
  • Stil agresiv

    Ergonomie

    Infasurat in urul motorului si a cadrului noa caroserie Husqvarna este proiectata so conecteze corpul pilotului cu motocicletei pentru o potrivire perfecta om-masina.
  • Stil agresiv

    Frane

    Puterea de franare exceptionala este garantata de ultima generatie de frane Brembo, prezentand un nou cilindru si etriere flotante in combinatie cu discurile wave 260mm fata si discurile wave 220mm spate.

MOTOR

  • Design

    1 cilindru, 4 timpi, racire pe apa

  • Capacitate

    249.91 cm ³

  • Bore

    78 mm

  • Stroke

    52,3 mm

  • Starting aid

    Demaror electric

  • Transmisie

    5 trepte

  • Lbrifiere

    Ulei de lubrifiere fortata cu 2 pompe Eaton

  • Raport primar

    24:73

  • Raport secundar

    14:51

  • Sistem racire

    Racire cu lichid, circulatia continua a lichidului de racire cu pompa de apa

  • Ambreaj

    Umed multi-disc ambreiaj DDS / Magura hidraulice

  • Pornire

    Keihin

SASIU

  • Cadru

    Central tube frame made of chrome molybdenum steel tubing

  • Furca

    WP USD Aer 48

  • Suspensie

    WP Monoshock with linkage

  • Cursa suspensie fata

    310 mm

  • Cursa suspensie spate

    300 mm

  • Frana fata

    Hidraulice pe disc

  • Frana spate

    Hidraulice pe disc

  • Diametru disc fata

    260 mm

  • Diametru disc spate

    220 mm

  • Lant

    520

  • Unghi virare

    63.5°

  • Wheel base

    1,485±10 mm

  • Garda la sol

    375 mm

  • Inaltime sa (unloaded)

    960 mm

  • Capacitate rezervor

    7 l

  • Greutate aprox.

    98,8 kg