MOTOR
Mic si usor, centrala FE 250 a produce cantitati mari de putere si cuplu pentru deplasarea acestuia. Motorul a fost reglat pentru enduro datorita camelor specifice care stimuleaza putere medie si sa livreze un cuplu superioar, rezultand in blandete superioara, in timp ce nu omite performanta de top. Chiulasa avansata DOHC are supape mari, adepte filmate DLC si porturi optimizate de debit. Un arbore multifunctional intermediar, condus de arborele cotit, ruleaza pompa de apa si cama lant. Acesta actioneaza ca un arbore de echilibrare contor pentru buna functionare si, de asemenea, contribuie la aspectul motorului compact.Mare de 78mm purtand cilindri caracteristici , un König forjate cu piston punte-box-tip si un timp scurt pentru a spori turatiile. Raportul de compresie este de 12.8:1.
Arbore cotit
Tractiunea este importanta în Enduro, care este motivul pentru care FE 250 potriveste un volant dedicat, care îmbunateste tractiunea fata de o configurare tipica Motocross. Livrare de putere stralucitoare a versiunii Motocross ramane datorita impului scurt, la fel ca si intervalele de durabilitate si de servicii. Arborelui cotit si tija con sunt produse de liderull industriei Pankl, si dispun de un rulment si cuzineti piese montate pentru a se asigura ca aceste caracteristici aparent opuse pot fi combinate intr-un singur motor, formidabil 250cc.
ENGINE MANAGEMENT SYSTEM (EMS)
Motorul FE 250 dispune de un Keihin electronic de injectie de carburant si corpul clapetei 42mm pentru raspunsul pedalei de acceleratie mare si performanta motorului, care este optimizat pentru conditiile de pilotaj Enduro dure. Energia pentru sistemele electrice este furnizat de o racire cu ulei 196 W AC alternator. Butonul optional Husky Power Map de alimentare va permite pilotilor pentru a selecta harti. Este de asemenea posibil pentru a descarca date de motor cu un laptop prin intermediul unui instrument de setare.
PORNIRE
Un semn al timpului este sistemul de pornire electric al FE 250. Chiar si la cel mai înalt nivel de concurenta, un sistem de pornire electric este intotdeauna apreciat, mai ales dupa un accident.