Agilitate cu precizie chirurgicala

Agilitate, manevrabilitate si un sasiu super-precise permit pilotilor de toate nivelurile pentru a aborda cu usurinta tot felul de terenuri si provocari.Greutatea redusa si motorul puternic, potrivite pentru ergonomie atent proiectata, face Husqvarna FE 250 2018 o motocicleta formidabila, una dintre cele mai bune motociclete enduro ce poarta glorios insigna Husqvarna.

Agilitate, manevrabilitate si un sasiu super-precise permit pilotilor de toate nivelurile pentru a aborda cu usurinta tot felul de terenuri si provocari.Greutatea redusa si motorul puternic, potrivite pentru ergonomie atent proiectata, face Husqvarna FE 250 2018 o motocicleta formidabila, una dintre cele mai bune motociclete enduro ce poarta glorios insigna Husqvarna.

MOTOR

Mic si usor, centrala FE 250 a produce cantitati mari de putere si cuplu pentru deplasarea acestuia. Motorul a fost reglat pentru enduro datorita camelor specifice care stimuleaza putere medie si sa livreze un cuplu superioar, rezultand in blandete superioara, in timp ce nu omite performanta de top. Chiulasa avansata DOHC are supape mari, adepte filmate DLC si porturi optimizate de debit. Un arbore multifunctional intermediar, condus de arborele cotit, ruleaza pompa de apa si cama lant. Acesta actioneaza ca un arbore de echilibrare contor pentru buna functionare si, de asemenea, contribuie la aspectul motorului compact.Mare de 78mm purtand cilindri caracteristici , un König forjate cu piston punte-box-tip si un timp scurt pentru a spori turatiile. Raportul de compresie este de 12.8:1.

Arbore cotit

Tractiunea este importanta în Enduro, care este motivul pentru care FE 250  potriveste un volant dedicat, care îmbunateste tractiunea fata de o configurare tipica Motocross. Livrare de putere stralucitoare a versiunii Motocross ramane datorita impului scurt, la fel ca si intervalele de durabilitate si de servicii. Arborelui cotit si tija con sunt produse de liderull industriei Pankl, si dispun de un rulment si cuzineti piese montate pentru a se asigura ca aceste caracteristici aparent opuse pot fi combinate intr-un singur motor, formidabil 250cc.

ENGINE MANAGEMENT SYSTEM (EMS)

Motorul FE 250 dispune de un Keihin electronic de injectie de carburant si corpul clapetei 42mm pentru raspunsul pedalei de acceleratie mare si performanta motorului, care este optimizat pentru conditiile de pilotaj Enduro dure. Energia pentru sistemele electrice este furnizat de o racire cu ulei 196 W AC alternator. Butonul optional Husky Power Map de alimentare va permite pilotilor pentru a selecta harti. Este de asemenea posibil pentru a descarca date de motor cu un laptop prin intermediul unui instrument de setare.

PORNIRE

Un semn al timpului este sistemul de pornire electric al FE 250. Chiar si la cel mai înalt nivel de concurenta, un sistem de pornire electric este intotdeauna apreciat, mai ales dupa un accident.

CADRU

Cursele Enduro cer un feedback maxim de la motocicleta pe teren dur,stancos si alunecos. Flexibilitate exacta a cadrului poate imbunatatii increderea pilotului si permite cresterea vitezei si imbunatatirea timpilor. pentru a atinge aceste teluri, inginerii au proiectat cadreu usor din Crom Molybden cu flexibilitate longitudinala care ajuta la absorbirea impacturilor de la roata spate lucrand impreuna cu suspensia si oferindui pilotului un feedback marit. Rigiditatea torsionala a fost calibrata ca sa maximizeze manevrabilitate si intoarcere rapida plus stabilitate exceptionala chiar si in cele mai dure teste.

SUBCADRU

Cadrul usor , Subcadrul din 3 piese din poliamida este mult mai flexibil dacat un subcadru traditional din aluminiu. Combinat cu flexibilitatea longitudinala a cadrului, ofera o senzatie de stabilitate si incredere pilotului permitandui sa forteze limitele in orice conditii si pe orice teren. Caracteristicile subcadrului compus permit inginerilor oportunitati nelimitate de a integra componente precum Airbox, electronice si manerul de prindere din spate.

BRAT OSCILANT

constructia bratului turnat intr-o singura piesa garanteaza performanta consistenta eliminand punctele de sudura. Inginerii au proiectat caracteristici flexibile specifice care optimizeaza tractiune in timp ce transmite informatii exacte pilotului. Puternic dar usor bratul oscilant ofera stabilitate si siguranta.

FRANE

Jantele negre DID si butuci conectai la nipluri anodizate din argint adauga un aspect modern si agresiv noul design Husqvarna Enduro. Performanta denivel mondial este garantata  de anvelopele  Michelin Enduro. Rotile sunt tinute ferm sub control multumita senzatiei mazime in situatii extreme combinat cu o putere de franare uimitoare a franelor de ultima generatie Brembo. Controlul ergonomic perfect permite pilotului sa constate forta de franare a discurilor de 260mm si 220mm  fata  spate.
Suspensia fata Furca fata  cu cartusul inchis de 48mm WP 4CS reprezinta apogeul tohnologiei suspensilor. Sistemul cu 4 camere uneste performanta furcilor cu cartus inchis cu simplitatea unei furci cu cartus deschis si are toate beneficiile reductiei greutati a intregului ansamblu. El asigura un avantaj decisiv in termeni de raspuns al amortizarii constante si a manevrabilitatii, mentinand comfortul pilotului. Combinat cu "CNC clame triple" furca 4CS asigura un o manevrare exceptionala. pilotii de toate nivelele pot adapta setarile furcii pentru diferite terenuri  si conditii schimband setarile co o simpla rasucire a unui buton, obtinand cea mai buna performanta.
Suspensia spate WP a proiectat suspensia spate de mare performanta cu telul de a garanta caracteristici excelente de amortizare si sa asigure un maximum feed back precum si comfortul pilotului. suspensia este reglabilla pentru recul mare si mic, amortizarea compresiei de viteza, permitand pilotilor  sa seteze in functie de conditii si preferinte.  
Legatura spate Wp a proiectat in mod special sistemul de legatura spate pentru seria Enduro  Husqvarna  2014. DCC(controlul dual al compresiei) sistemul de legatura absoarbe lovituri puternice si traverseaza terenuri dure cu  usurinta mentinand o  senzatie optima si tractiune pe rutele mici si accidentate. Versatilul sistem DCC de legatura se asigura sa  satisfaca nevoia pilotilor de toate nivelurile inspirand o incredere constanta si un sasiu usor in orice situatie.
CNC Clame triple Clamele triple create pentru seria  de motociclete Enduro 2014 ele au fost create pentru a aduce feedback maxim pilotului in timpul franari pe teren dur si in timpul salturilor permitand tuburilor furcii sa se flexeze intr-un mod controlat. Pilotul primeste informatii precise despre comportamentul front end iar acesta creste increderea pilotului. Eforturile departamentul R&D au fost concentrate asupra prinderi uniforme a picioarelor furcii pentru a distribuii fortele in mod egal pe furca mentinand forma picioarelor  astfel obtinand o amortizare adecvata dealungul cursei.
Caroserie Interfata dintre om si masina este caroseria care a fost strans infasurata in jurul motorului si a cadrului. Linile subtiri si stilate ale panourilor latelare si alre radiatoruluii permit o miscare optima in timpul cursei rezultand un control superior, si un condus mai rapid si sigur,
Airbox Airbox-ul este integrat in subcadrul spate si este proiectat sa permita schimbarea rapida si usoara a filtrelor fara unelte. toate modelele pot folosii filtre de aer duble standard si au valve de aer dedicate.
Rezervorul Rezervorul din polietilena se potriveste perfect in caroserie si ofera un capac tip baioneta usor de deschis. Rezervorul motocicletei FE 250 are o pompa de combustibil integrata .
Echipament Nivelul echipamentului standard al modelului FE 250 este uimitor. Doar produsele cele mai bune sunt folosite cum ar fii ghidonul Neken, protectii pentru mmaini si demaror electric. Pentru fanii infocatii placerea de a conduce este sporita de o gama larga de accesorii Husky Power.
  • Inima motocicletei

    MOTOR

    Mic si usor, centrala FE 250 a produce cantitati mari de putere si cuplu pentru deplasarea acestuia. Motorul a fost reglat pentru enduro datorita camelor specifice care stimuleaza putere medie si sa livreze un cuplu superioar, rezultand in blandete superioara, in timp ce nu omite performanta de top. Chiulasa avansata DOHC are supape mari, adepte filmate DLC si porturi optimizate de debit. Un arbore multifunctional intermediar, condus de arborele cotit, ruleaza pompa de apa si cama lant. Acesta actioneaza ca un arbore de echilibrare contor pentru buna functionare si, de asemenea, contribuie la aspectul motorului compact.Mare de 78mm purtand cilindri caracteristici , un König forjate cu piston punte-box-tip si un timp scurt pentru a spori turatiile. Raportul de compresie este de 12.8:1.
  • Inima motocicletei

    Arbore cotit

    Tractiunea este importanta în Enduro, care este motivul pentru care FE 250  potriveste un volant dedicat, care îmbunateste tractiunea fata de o configurare tipica Motocross. Livrare de putere stralucitoare a versiunii Motocross ramane datorita impului scurt, la fel ca si intervalele de durabilitate si de servicii. Arborelui cotit si tija con sunt produse de liderull industriei Pankl, si dispun de un rulment si cuzineti piese montate pentru a se asigura ca aceste caracteristici aparent opuse pot fi combinate intr-un singur motor, formidabil 250cc.
  • Inima motocicletei

    ENGINE MANAGEMENT SYSTEM (EMS)

    Motorul FE 250 dispune de un Keihin electronic de injectie de carburant si corpul clapetei 42mm pentru raspunsul pedalei de acceleratie mare si performanta motorului, care este optimizat pentru conditiile de pilotaj Enduro dure. Energia pentru sistemele electrice este furnizat de o racire cu ulei 196 W AC alternator. Butonul optional Husky Power Map de alimentare va permite pilotilor pentru a selecta harti. Este de asemenea posibil pentru a descarca date de motor cu un laptop prin intermediul unui instrument de setare.
  • Inima motocicletei

    PORNIRE

    Un semn al timpului este sistemul de pornire electric al FE 250. Chiar si la cel mai înalt nivel de concurenta, un sistem de pornire electric este intotdeauna apreciat, mai ales dupa un accident.
  • Sufletul motocicletei

    CADRU

    Cursele Enduro cer un feedback maxim de la motocicleta pe teren dur,stancos si alunecos. Flexibilitate exacta a cadrului poate imbunatatii increderea pilotului si permite cresterea vitezei si imbunatatirea timpilor. pentru a atinge aceste teluri, inginerii au proiectat cadreu usor din Crom Molybden cu flexibilitate longitudinala care ajuta la absorbirea impacturilor de la roata spate lucrand impreuna cu suspensia si oferindui pilotului un feedback marit. Rigiditatea torsionala a fost calibrata ca sa maximizeze manevrabilitate si intoarcere rapida plus stabilitate exceptionala chiar si in cele mai dure teste.
  • Sufletul motocicletei

    SUBCADRU

    Cadrul usor , Subcadrul din 3 piese din poliamida este mult mai flexibil dacat un subcadru traditional din aluminiu. Combinat cu flexibilitatea longitudinala a cadrului, ofera o senzatie de stabilitate si incredere pilotului permitandui sa forteze limitele in orice conditii si pe orice teren. Caracteristicile subcadrului compus permit inginerilor oportunitati nelimitate de a integra componente precum Airbox, electronice si manerul de prindere din spate.
  • Sufletul motocicletei

    BRAT OSCILANT

    constructia bratului turnat intr-o singura piesa garanteaza performanta consistenta eliminand punctele de sudura. Inginerii au proiectat caracteristici flexibile specifice care optimizeaza tractiune in timp ce transmite informatii exacte pilotului. Puternic dar usor bratul oscilant ofera stabilitate si siguranta.
  • Sufletul motocicletei

    FRANE

    Jantele negre DID si butuci conectai la nipluri anodizate din argint adauga un aspect modern si agresiv noul design Husqvarna Enduro. Performanta denivel mondial este garantata  de anvelopele  Michelin Enduro. Rotile sunt tinute ferm sub control multumita senzatiei mazime in situatii extreme combinat cu o putere de franare uimitoare a franelor de ultima generatie Brembo. Controlul ergonomic perfect permite pilotului sa constate forta de franare a discurilor de 260mm si 220mm  fata  spate.
  • Manevrare exceptionala

    Suspensia fata Furca fata  cu cartusul inchis de 48mm WP 4CS reprezinta apogeul tohnologiei suspensilor. Sistemul cu 4 camere uneste performanta furcilor cu cartus inchis cu simplitatea unei furci cu cartus deschis si are toate beneficiile reductiei greutati a intregului ansamblu. El asigura un avantaj decisiv in termeni de raspuns al amortizarii constante si a manevrabilitatii, mentinand comfortul pilotului. Combinat cu "CNC clame triple" furca 4CS asigura un o manevrare exceptionala. pilotii de toate nivelele pot adapta setarile furcii pentru diferite terenuri  si conditii schimband setarile co o simpla rasucire a unui buton, obtinand cea mai buna performanta.
  • Manevrare exceptionala

    Suspensia spate WP a proiectat suspensia spate de mare performanta cu telul de a garanta caracteristici excelente de amortizare si sa asigure un maximum feed back precum si comfortul pilotului. suspensia este reglabilla pentru recul mare si mic, amortizarea compresiei de viteza, permitand pilotilor  sa seteze in functie de conditii si preferinte.  
  • Manevrare exceptionala

    Legatura spate Wp a proiectat in mod special sistemul de legatura spate pentru seria Enduro  Husqvarna  2014. DCC(controlul dual al compresiei) sistemul de legatura absoarbe lovituri puternice si traverseaza terenuri dure cu  usurinta mentinand o  senzatie optima si tractiune pe rutele mici si accidentate. Versatilul sistem DCC de legatura se asigura sa  satisfaca nevoia pilotilor de toate nivelurile inspirand o incredere constanta si un sasiu usor in orice situatie.
  • Manevrare exceptionala

    CNC Clame triple Clamele triple create pentru seria  de motociclete Enduro 2014 ele au fost create pentru a aduce feedback maxim pilotului in timpul franari pe teren dur si in timpul salturilor permitand tuburilor furcii sa se flexeze intr-un mod controlat. Pilotul primeste informatii precise despre comportamentul front end iar acesta creste increderea pilotului. Eforturile departamentul R&D au fost concentrate asupra prinderi uniforme a picioarelor furcii pentru a distribuii fortele in mod egal pe furca mentinand forma picioarelor  astfel obtinand o amortizare adecvata dealungul cursei.
  • Omul si masina

    Caroserie Interfata dintre om si masina este caroseria care a fost strans infasurata in jurul motorului si a cadrului. Linile subtiri si stilate ale panourilor latelare si alre radiatoruluii permit o miscare optima in timpul cursei rezultand un control superior, si un condus mai rapid si sigur,
  • Omul si masina

    Airbox Airbox-ul este integrat in subcadrul spate si este proiectat sa permita schimbarea rapida si usoara a filtrelor fara unelte. toate modelele pot folosii filtre de aer duble standard si au valve de aer dedicate.
  • Omul si masina

    Rezervorul Rezervorul din polietilena se potriveste perfect in caroserie si ofera un capac tip baioneta usor de deschis. Rezervorul motocicletei FE 250 are o pompa de combustibil integrata .
  • Omul si masina

    Echipament Nivelul echipamentului standard al modelului FE 250 este uimitor. Doar produsele cele mai bune sunt folosite cum ar fii ghidonul Neken, protectii pentru mmaini si demaror electric. Pentru fanii infocatii placerea de a conduce este sporita de o gama larga de accesorii Husky Power.

MOTOR

  • Design

    1 cilindru, 4 timpi, racire pe apa

  • Capacitate

    249.91 cm ³

  • Bore

    78 mm

  • Stroke

    52,3 mm

  • Starting aid

    Demaror electric

  • Transmisie

    6 trepte

  • Lbrifiere

    Ulei de lubrifiere fortata cu 2 pompe Eaton

  • Raport primar

    24:73

  • Raport secundar

    14:52 (13:52)

  • Sistem racire

    Racire cu lichid, circulatia continua a lichidului de racire cu pompa de apa

  • Ambreaj

    Umed multi-disc ambreiaj DDS / Brembo hidraulice

  • Pornire

    Electrica

SASIU

  • Cadru

    Central tube frame made of chrome molybdenum steel tubing

  • Furca

    WP Suspension Up Side Down 4CS

  • Suspensie

    WP Monoshock with linkage

  • Cursa suspensie fata

    300 mm

  • Cursa suspensie spate

    330 mm

  • Frana fata

    Hidraulice pe disc - Magura

  • Frana spate

    Hidraulice pe disc - Magura

  • Diametru disc fata

    260 mm

  • Diametru disc spate

    220 mm

  • Lant

    520 X-Ring

  • Unghi virare

    63.5°

  • Wheel base

    1,482±10 mm

  • Garda la sol

    370 mm

  • Inaltime sa (unloaded)

    970 mm

  • Capacitate rezervor

    8.5 l

  • Greutate aprox.

    105.8 kg