MOTOR
Dimensiunile motorului sunt asemanatoare cu cele ale motorului FC 250, dar cu puterea de top ce este asemanatoare cu cea a motorului de 450. Datorita cutiei de viteze in 5 trepte si a unui sistem managerial al motorului productia avansata garanteaza o calitate maxima da si o greutate scazuta in zone cruciale.
Chiuloasa
.Ingineria superba si expertiza in productie combinate creaza un motor impresionant. Doar cele mai bune comonenete sunt folosite precum valvele super usoare din titaniu si invelisul ca de diamant (DLC), propulseaza motorulpana la 13,00 RPM.
Ambreiaj
Ambreiajul lin si pornirea rapida sunnt asigurate de ambreiajul CSS(arc bobina din otel) si opt discuri de ambreiaj cu sistemul hidrauli brembo pentru o mudulare perfecta a ambreiajului.
Sistemul de management al motorului
Ranspunsul accelerarie conecteaza direct pilotul de motocicleta FC 350 asigura livrarea de putere la fircare acceleratie. Injectia electronica si clapeta de acceleratie de 44mm al sistemului managerial al motorului Keihin combinate so ofere o livreare de putere optima si eficienta in toate treptele de viteza. Pentru motocross inectorul este pezitionat la fundul corpului de acceleratie pentru un amestec aer-combustibil optim, rezultand intr-o crestere a puterii in comparatie cu modelele Enduro. Senzorul de pozitie a clapetei de acceleratie(TPS) este rezistent la apa si protejat iar ajustoru IDLE este separat de pornire si este pozitionat pe spatele clapetei de aceleratie.