Echilibru si precizie

Husqvarna prezinta in categoria MX1 Motocross o motocicleta cu 350cc. O combinatie ideala intre agilitatea de categorie usoara a unei motociclete de 250 si puterea uneia de 450, FC 350 este alegerea pentru performanta de top. Datorita sistemului de pornire electric rezulta intr-o manevrabilitate usoara si o motocicleta agila ce cere un eform minim ca sa te aduca pe podium.

Husqvarna prezinta in categoria MX1 Motocross o motocicleta cu 350cc. O combinatie ideala intre agilitatea de categorie usoara a unei motociclete de 250 si puterea uneia de 450, FC 350 este alegerea pentru performanta de top. Datorita sistemului de pornire electric rezulta intr-o manevrabilitate usoara si o motocicleta agila ce cere un eform minim ca sa te aduca pe podium.

MOTOR

Dimensiunile motorului sunt asemanatoare cu cele ale motorului FC 250, dar cu puterea de top ce este asemanatoare cu cea a motorului de 450. Datorita cutiei de viteze in 5 trepte si a unui sistem managerial al motorului productia avansata garanteaza o calitate maxima da si o greutate scazuta in zone cruciale.
Chiuloasa .Ingineria superba si expertiza in productie combinate  creaza un motor impresionant. Doar cele mai bune comonenete sunt folosite precum valvele super usoare din titaniu si invelisul ca de diamant (DLC), propulseaza motorulpana la 13,00 RPM.

Ambreiaj

Ambreiajul lin si pornirea rapida sunnt asigurate de ambreiajul CSS(arc bobina din otel) si opt discuri de ambreiaj cu sistemul hidrauli brembo pentru o mudulare perfecta a ambreiajului.

Sistemul de management al motorului

Ranspunsul accelerarie  conecteaza direct pilotul de motocicleta FC 350 asigura livrarea de putere la fircare acceleratie. Injectia electronica si clapeta de acceleratie de 44mm al sistemului managerial al motorului Keihin combinate so ofere o livreare de putere optima si eficienta in toate treptele de viteza. Pentru motocross inectorul este pezitionat la fundul corpului de acceleratie pentru un amestec aer-combustibil optim, rezultand intr-o crestere a puterii in comparatie cu modelele Enduro. Senzorul de pozitie a clapetei de acceleratie(TPS) este rezistent la apa si protejat iar ajustoru IDLE este separat de pornire si este pozitionat pe spatele clapetei de aceleratie.  

CADRU

Prioritatea in proiectarea cadrului a fost sa atinga obiective de performanta stricte mentinand o rigiditate torsionala optima, rezistenta longitudinala si usurinta extrema. inginerii au proiectat cadrul usor din crom molibden cu flexibilitate longitudinala precisa ce ajuta la absorbirea socurilor de la roata spate lucrand impreuna cu suspensia. Rigiditatea torsionala a foost optimizata pentru a marii manevrabilitatea si stabilitatea.

SUBCADRU

Inginerii au proiectat un subcadru compozit unit cu cu un cadru chromoly. Subcadrul compozit din 3 piese este fabricat dinpoliamida de mare rezistenta si a fost proiectat sa ofere rezistenta in timpul indoirii mai mult decat ofera un subcadru din aluminiu, complementand caracteristicile lexibile ale cadrului.

BRAT OSCILANT

Proiectul bratului oscilant a fost optimizat in acordanta cu rezistenta sasiului. bratul oscilant are calitatii flexibile precise iar procesul de turnare intro singura piesa elimina punctele de sudura si garanteaza calitate.

Frane

Puterea de oprire exceptionala este garantata de ultima generatie de frane Brembo prezentand un nou cilindru si etriere flotante in combinatie cu discurile wave de 260mm respectiv 220mm.

Suspensia fata

Suspensia WP ofera calitate de top si cea mai buna performanta. Furcile WP permite pilotilor sa se ajusteza setarile pentru recul si compresia amortizarii pentru stilurile proprii. Furca cu cartus inchis de 48mm prinsa cu clame triple CNC asigura o manevrabilitate exceptionala  dealungul cursei de 300mm.

Suspensia spate

Suspensia spate creata de WP este ajustabila, si garanteaza comfort excelent si o amortizare de clasa mondiala.

Legatura spate

Sistemul de legatura spate DCC are caracteristici excelente  in sectiuni rapide si curgatoare. Datorita caracteristicilor progresive acesta ofera un comfort marit in orice situatie.

CNC clame triple

Ca si celelante componente majore ale sasiului clamele triple CNC au au o inginerie flexibila precisa ce permite tuburilor furcii sa se indoaie. Ele au fost proiectate ca sa distribuie in mod egal forta de prindere pe picioarele furcii maximizand zona de contact pentru o sensibilitate optima si frecare minima. Aditional ghidonul poate fii montat in 4 pozitii diferite.

Aspect distinctiv

Traditionalul alb,albastrusi galben Husqvarna decoreaza noua gama de motociclete.

Aspect distinctiv

Comfortul si durabilitatea marite asigura un control optim chiar si dupa ore de folosire.

Ergonomie

Infasurat in urul motorului si a cadrului noa caroserie Husqvarna este proiectata so conecteze corpul pilotului cu motocicletei pentru o potrivire perfecta om-masina.

Ghidon

Ghidonul Renthal 827 prezinta un bar pad Renthal ce a fost unit cu manerele Husqvarna pentru un control excelent al motocicletei.
  • Putere

    MOTOR

    Dimensiunile motorului sunt asemanatoare cu cele ale motorului FC 250, dar cu puterea de top ce este asemanatoare cu cea a motorului de 450. Datorita cutiei de viteze in 5 trepte si a unui sistem managerial al motorului productia avansata garanteaza o calitate maxima da si o greutate scazuta in zone cruciale.
  • Putere

    Chiuloasa .Ingineria superba si expertiza in productie combinate  creaza un motor impresionant. Doar cele mai bune comonenete sunt folosite precum valvele super usoare din titaniu si invelisul ca de diamant (DLC), propulseaza motorulpana la 13,00 RPM.
  • Putere

    Ambreiaj

    Ambreiajul lin si pornirea rapida sunnt asigurate de ambreiajul CSS(arc bobina din otel) si opt discuri de ambreiaj cu sistemul hidrauli brembo pentru o mudulare perfecta a ambreiajului.
  • Putere

    Sistemul de management al motorului

    Ranspunsul accelerarie  conecteaza direct pilotul de motocicleta FC 350 asigura livrarea de putere la fircare acceleratie. Injectia electronica si clapeta de acceleratie de 44mm al sistemului managerial al motorului Keihin combinate so ofere o livreare de putere optima si eficienta in toate treptele de viteza. Pentru motocross inectorul este pezitionat la fundul corpului de acceleratie pentru un amestec aer-combustibil optim, rezultand intr-o crestere a puterii in comparatie cu modelele Enduro. Senzorul de pozitie a clapetei de acceleratie(TPS) este rezistent la apa si protejat iar ajustoru IDLE este separat de pornire si este pozitionat pe spatele clapetei de aceleratie.  
  • Putere fizica

    CADRU

    Prioritatea in proiectarea cadrului a fost sa atinga obiective de performanta stricte mentinand o rigiditate torsionala optima, rezistenta longitudinala si usurinta extrema. inginerii au proiectat cadrul usor din crom molibden cu flexibilitate longitudinala precisa ce ajuta la absorbirea socurilor de la roata spate lucrand impreuna cu suspensia. Rigiditatea torsionala a foost optimizata pentru a marii manevrabilitatea si stabilitatea.
  • Putere fizica

    SUBCADRU

    Inginerii au proiectat un subcadru compozit unit cu cu un cadru chromoly. Subcadrul compozit din 3 piese este fabricat dinpoliamida de mare rezistenta si a fost proiectat sa ofere rezistenta in timpul indoirii mai mult decat ofera un subcadru din aluminiu, complementand caracteristicile lexibile ale cadrului.
  • Putere fizica

    BRAT OSCILANT

    Proiectul bratului oscilant a fost optimizat in acordanta cu rezistenta sasiului. bratul oscilant are calitatii flexibile precise iar procesul de turnare intro singura piesa elimina punctele de sudura si garanteaza calitate.
  • Putere fizica

    Frane

    Puterea de oprire exceptionala este garantata de ultima generatie de frane Brembo prezentand un nou cilindru si etriere flotante in combinatie cu discurile wave de 260mm respectiv 220mm.
  • Agilitate suprema

    Suspensia fata

    Suspensia WP ofera calitate de top si cea mai buna performanta. Furcile WP permite pilotilor sa se ajusteza setarile pentru recul si compresia amortizarii pentru stilurile proprii. Furca cu cartus inchis de 48mm prinsa cu clame triple CNC asigura o manevrabilitate exceptionala  dealungul cursei de 300mm.
  • Agilitate suprema

    Suspensia spate

    Suspensia spate creata de WP este ajustabila, si garanteaza comfort excelent si o amortizare de clasa mondiala.

  • Agilitate suprema

    Legatura spate

    Sistemul de legatura spate DCC are caracteristici excelente  in sectiuni rapide si curgatoare. Datorita caracteristicilor progresive acesta ofera un comfort marit in orice situatie.
  • Agilitate suprema

    CNC clame triple

    Ca si celelante componente majore ale sasiului clamele triple CNC au au o inginerie flexibila precisa ce permite tuburilor furcii sa se indoaie. Ele au fost proiectate ca sa distribuie in mod egal forta de prindere pe picioarele furcii maximizand zona de contact pentru o sensibilitate optima si frecare minima. Aditional ghidonul poate fii montat in 4 pozitii diferite.
  • Stil agresiv

    Aspect distinctiv

    Traditionalul alb,albastrusi galben Husqvarna decoreaza noua gama de motociclete.
  • Stil agresiv

    Aspect distinctiv

    Comfortul si durabilitatea marite asigura un control optim chiar si dupa ore de folosire.
  • Stil agresiv

    Ergonomie

    Infasurat in urul motorului si a cadrului noa caroserie Husqvarna este proiectata so conecteze corpul pilotului cu motocicletei pentru o potrivire perfecta om-masina.
  • Stil agresiv

    Ghidon

    Ghidonul Renthal 827 prezinta un bar pad Renthal ce a fost unit cu manerele Husqvarna pentru un control excelent al motocicletei.

MOTOR

  • Design

    1 cilindru, 4 timpi, racire pe apa, motor cu aprindere prin scanteie

  • Capacitate

    349.7 cm ³

  • Bore

    88 mm

  • Stroke

    57,5 mm

  • Starting aid

    Demaror electric

  • Transmisie

    5 trepte

  • Lbrifiere

    Ulei de lubrifiere fortata cu 2 pompe Eaton

  • Raport primar

    24:73

  • Raport secundar

    14:50

  • Sistem racire

    Racire cu lichid, circulatia continua a lichidului de racire cu pompa de apa

  • Ambreaj

    Umed multi-disc ambreiaj DDS / Magura hidraulice

  • Pornire

    Keihin

SASIU

  • Cadru

    Central tube frame made of chrome molybdenum steel tubing

  • Furca

    WP USD Aer 48

  • Suspensie

    WP Monoshock with linkage

  • Cursa suspensie fata

    310 mm

  • Cursa suspensie spate

    300 mm

  • Frana fata

    Hidraulice pe disc

  • Frana spate

    Hidraulice pe disc

  • Diametru disc fata

    260 mm

  • Diametru disc spate

    220 mm

  • Lant

    520

  • Unghi virare

    63.5°

  • Wheel base

    1,495±10 mm

  • Garda la sol

    370 mm

  • Inaltime sa (unloaded)

    960 mm

  • Capacitate rezervor

    7 l

  • Greutate aprox.

    100.4 kg