Viteza prin putere superioara

Totul la FE 501 este despre putere accesibila si infinita, de jos pana la la gama de top. Performanta maxima este obiectivul principal, iar puterea superioara este modalitatea de a ajunge acolo.

Totul la FE 501 este despre putere accesibila si infinita, de jos pana la la gama de top. Performanta maxima este obiectivul principal, iar puterea superioara este modalitatea de a ajunge acolo.

MOTOR

Motorul FE 501 are moajoritatea componentelor motorului de la FE 450, diferenta fiind cursa de 72mm a motorului de 510cc. Motorul Sohc a fost proiectat pentru a oferii performanta extrema dar accesibila in conditile tipice Enduro. Cuplul uimitor permite pilotilor sa infrunte cele mai dure terenuri. Capul cilindrului este caracterizat de o cama de sus care activeaza 2 valve de admisie din titan usor si toua valve de evacuare.Pistonul Koning este asemanoator cu pistonul de la FC 450 pentru a scadea consumul de ulei si a optimiza performanta. Vibratile sunt mentinute la minim multumita ax-ului multifunctional care este situat in partea drapta a motorului, pentru a oferii un design compact si eficient, anuland fortele de inertie.

Arbore cotit

Arborele cotit si biela sunt fabricate de Pankl din otel de mare intindere ce au fost proiectate special pentru a rezista la puterea  si cuplul mare al motorului FE 501 fara sa piarda durabilitate. De acea arborele cotit are un rulment mare si doua scoici prinse direct pe arbore.

ENGINE MANAGEMENT SYSTEM (EMS)

Motorul foloseste o pompa de injectie Keihin si un regulator de 42mm pentru un raspuns marit al acceleratiei iar performanta motorului este optimizata pentru conditile Enduro. Sistemul electric este alimentat de un alternator AC de 196W cu racire pe ulei. Husky Power ofera un schimbator pentru hartii este deasemenea posibil sa adaugi hartii folosind un laptop.

PORNIRE

Ca si celelante motoare in 4-timpi Husqvarna Enduro FE 501 foloseste un sistem de pornire electric. Chiar si la cele mai mari niveluri competitionale pilotii apreciaza linistea cu care vine pornirea electrica atunci cand se afla intr-o situatie dificila.

CADRU

Puterea valorificata in puternicul si usorul cadru din otel crom molibden.  cadrul cu flexibilitatea longitudinala imbunatateste increderea pilotului,viteza si timii cursei, si lucreaza impreuna cu suspensia pentru a absorbii impacturile rotii spate. Rigiditatea torsionala a fost calibrata pentru a maximiza manevrabilitatea precisa si stavilitate virajelor in orice sitatie.

SUBCADRU

Pentru a exploata potentialul extraordinar al motocicletei FE 501 un cadru de inalta tehnologie cu caracteristici flexibile a fost creat. Usoara constructie din trei piese de poliamida mareste increderea si comfortul pilotului. Cadrul compus permite inginerilor sa integreze accesorii precum Airbox, electronice si manerul de prindere spate.

BRAT OSCILANT

Turnat intr-o singura piesa bratul oscilant garanteaza performanta eliminand punctele de sudura. Inginerii au proiectat caracteristici flexibile care optimizeaza tractiunea, insufland incredere si imbunatatind performanta. Puternic dar usor bratul din aluminiu ofera siguranta si stabilitate perfecte.

FRANE

Jantele negre DID si butuci CNC cu nipluri andodizate cu argint adauga un aspect modern si agresiv noilor motocilete Husqvarna. Performanta este gatantata de anvelopele competitionale Michelin. Rotile sunt tinute ferm sub control datorita uimitoarei puteri de franare a franelor Brembo de ultima generatie oferind un nou cilindru si etriere. Controlul ergonomic permite pilotilor sa controleze perfect puterea discurilor de frana de 260mm si 220mm.
Suspensia fata Furca cu cartus inchis WP 4CS de 48mm reprezinta varful tehnologiei suspensilor.Sistemul cu 4 camere uneste performanta unui cartus inchis cu cea a unui cartus deschis si beneficiaza de avantajele reducerii greutatii. Avantajul decisiv furnizat in termeni de raspundere a amortizarii constante si manevrabilitate, mentinand comfortul pilotului. Potrivit cu CNC clame triple furca 4CS asigura o manevrabilitate exceptionala pe orice tip de teren.
Suspensia spate Suspensia performanta proiectata  de WP garanteaza caracteristici de amortizare excelente pentru a asigura un mofort maxim. Suspensia este complet reglabila pentru recul mare/mic,si viteza de compresie a amortizarii, permitand pilotilor sa faca reglajele in functie de conditii si preferinte.
Legatura spate Wp a proiectat u nsistem de legatura spate special pentru linia Husqvarna Enduro 2014. (DCC-Controlul dual al compresiei) Sistemul de legatura absoarbe lobiturile marii pe terenurile dure cu usurinta, mentinand o tractiune optima pe traseele usoare. Sistemul de legatura DCC este sigur de satisfacerea nevoii pilotilor de toate nivelurile ,cu un sasiu uosor ce inspira incredere.
CNC clame triple Clamele triple din seria 2014 Enduro au for create pentru a oferii un feedback maxim in timpul franarii, pe trren dur si in timpul sariturilor permitand tuburilor furcii sa se indoaie intr-un mod controlat. Pilotul primeste informatii exacte i privinta comportamentului motocicletei crescand increderea pilotului.Departamentul R&D sa concentrat sa asigure prinderea uniforma pe picioarele furcii pentru a distribuii fortele in mod egal mentinand forma furcii astfel obtinand o amortizare uniforma dealungul cursei.
Caroserie Cerintele unei motociclete de inalta performanta cer un control extrem si un comfort perfect. Caroseria modelului FE 501 este invelit strins in jurul componentelor mecanicepentru o ergonomie exceptionala care conecteaza omul si masina. Invelisul de pe panourile laterale si radiator permit o miscare optima in timpul condusului rezultand intrun pilotaj mai rapid si sigur.
Airbox Airbox-ul este integrat in subcadrul spate compus ce permite o schimbare rapida si usoarea a filtrelor in doar cateva secunde. La toate modelele se potriveste filtrul de aer dublu si are valve de aer dedicate.
Rezervorul Rezervorul din poliamida se potriveste perfect in caroserie si isi insuseste un capac tip baioneta usor de deschis. Rezervorul FE 501 are o pompa de combustibil integrata.
Echipament Echipamentul standard de pe modelul FE 501 sunt uimitoare. Doar produsele de top sunt acceptate cum ar fii ghidonul Neken sau protectia pentru maini si un demeror electric. Pentru fanii infocatii placerea este sporita de o gama larga de accesorii Husky Power
  • Inima motocicletei

    MOTOR

    Motorul FE 501 are moajoritatea componentelor motorului de la FE 450, diferenta fiind cursa de 72mm a motorului de 510cc. Motorul Sohc a fost proiectat pentru a oferii performanta extrema dar accesibila in conditile tipice Enduro. Cuplul uimitor permite pilotilor sa infrunte cele mai dure terenuri. Capul cilindrului este caracterizat de o cama de sus care activeaza 2 valve de admisie din titan usor si toua valve de evacuare.Pistonul Koning este asemanoator cu pistonul de la FC 450 pentru a scadea consumul de ulei si a optimiza performanta. Vibratile sunt mentinute la minim multumita ax-ului multifunctional care este situat in partea drapta a motorului, pentru a oferii un design compact si eficient, anuland fortele de inertie.
  • Inima motocicletei

    Arbore cotit

    Arborele cotit si biela sunt fabricate de Pankl din otel de mare intindere ce au fost proiectate special pentru a rezista la puterea  si cuplul mare al motorului FE 501 fara sa piarda durabilitate. De acea arborele cotit are un rulment mare si doua scoici prinse direct pe arbore.
  • Inima motocicletei

    ENGINE MANAGEMENT SYSTEM (EMS)

    Motorul foloseste o pompa de injectie Keihin si un regulator de 42mm pentru un raspuns marit al acceleratiei iar performanta motorului este optimizata pentru conditile Enduro. Sistemul electric este alimentat de un alternator AC de 196W cu racire pe ulei. Husky Power ofera un schimbator pentru hartii este deasemenea posibil sa adaugi hartii folosind un laptop.
  • Inima motocicletei

    PORNIRE

    Ca si celelante motoare in 4-timpi Husqvarna Enduro FE 501 foloseste un sistem de pornire electric. Chiar si la cele mai mari niveluri competitionale pilotii apreciaza linistea cu care vine pornirea electrica atunci cand se afla intr-o situatie dificila.
  • Sufletul motocicletei

    CADRU

    Puterea valorificata in puternicul si usorul cadru din otel crom molibden.  cadrul cu flexibilitatea longitudinala imbunatateste increderea pilotului,viteza si timii cursei, si lucreaza impreuna cu suspensia pentru a absorbii impacturile rotii spate. Rigiditatea torsionala a fost calibrata pentru a maximiza manevrabilitatea precisa si stavilitate virajelor in orice sitatie.
  • Sufletul motocicletei

    SUBCADRU

    Pentru a exploata potentialul extraordinar al motocicletei FE 501 un cadru de inalta tehnologie cu caracteristici flexibile a fost creat. Usoara constructie din trei piese de poliamida mareste increderea si comfortul pilotului. Cadrul compus permite inginerilor sa integreze accesorii precum Airbox, electronice si manerul de prindere spate.
  • Sufletul motocicletei

    BRAT OSCILANT

    Turnat intr-o singura piesa bratul oscilant garanteaza performanta eliminand punctele de sudura. Inginerii au proiectat caracteristici flexibile care optimizeaza tractiunea, insufland incredere si imbunatatind performanta. Puternic dar usor bratul din aluminiu ofera siguranta si stabilitate perfecte.
  • Sufletul motocicletei

    FRANE

    Jantele negre DID si butuci CNC cu nipluri andodizate cu argint adauga un aspect modern si agresiv noilor motocilete Husqvarna. Performanta este gatantata de anvelopele competitionale Michelin. Rotile sunt tinute ferm sub control datorita uimitoarei puteri de franare a franelor Brembo de ultima generatie oferind un nou cilindru si etriere. Controlul ergonomic permite pilotilor sa controleze perfect puterea discurilor de frana de 260mm si 220mm.
  • Manevrabilitate exceptionala

    Suspensia fata Furca cu cartus inchis WP 4CS de 48mm reprezinta varful tehnologiei suspensilor.Sistemul cu 4 camere uneste performanta unui cartus inchis cu cea a unui cartus deschis si beneficiaza de avantajele reducerii greutatii. Avantajul decisiv furnizat in termeni de raspundere a amortizarii constante si manevrabilitate, mentinand comfortul pilotului. Potrivit cu CNC clame triple furca 4CS asigura o manevrabilitate exceptionala pe orice tip de teren.
  • Manevrabilitate exceptionala

    Suspensia spate Suspensia performanta proiectata  de WP garanteaza caracteristici de amortizare excelente pentru a asigura un mofort maxim. Suspensia este complet reglabila pentru recul mare/mic,si viteza de compresie a amortizarii, permitand pilotilor sa faca reglajele in functie de conditii si preferinte.
  • Manevrabilitate exceptionala

    Legatura spate Wp a proiectat u nsistem de legatura spate special pentru linia Husqvarna Enduro 2014. (DCC-Controlul dual al compresiei) Sistemul de legatura absoarbe lobiturile marii pe terenurile dure cu usurinta, mentinand o tractiune optima pe traseele usoare. Sistemul de legatura DCC este sigur de satisfacerea nevoii pilotilor de toate nivelurile ,cu un sasiu uosor ce inspira incredere.
  • Manevrabilitate exceptionala

    CNC clame triple Clamele triple din seria 2014 Enduro au for create pentru a oferii un feedback maxim in timpul franarii, pe trren dur si in timpul sariturilor permitand tuburilor furcii sa se indoaie intr-un mod controlat. Pilotul primeste informatii exacte i privinta comportamentului motocicletei crescand increderea pilotului.Departamentul R&D sa concentrat sa asigure prinderea uniforma pe picioarele furcii pentru a distribuii fortele in mod egal mentinand forma furcii astfel obtinand o amortizare uniforma dealungul cursei.
  • Omul si masina

    Caroserie Cerintele unei motociclete de inalta performanta cer un control extrem si un comfort perfect. Caroseria modelului FE 501 este invelit strins in jurul componentelor mecanicepentru o ergonomie exceptionala care conecteaza omul si masina. Invelisul de pe panourile laterale si radiator permit o miscare optima in timpul condusului rezultand intrun pilotaj mai rapid si sigur.
  • Omul si masina

    Airbox Airbox-ul este integrat in subcadrul spate compus ce permite o schimbare rapida si usoarea a filtrelor in doar cateva secunde. La toate modelele se potriveste filtrul de aer dublu si are valve de aer dedicate.
  • Omul si masina

    Rezervorul Rezervorul din poliamida se potriveste perfect in caroserie si isi insuseste un capac tip baioneta usor de deschis. Rezervorul FE 501 are o pompa de combustibil integrata.
  • Omul si masina

    Echipament Echipamentul standard de pe modelul FE 501 sunt uimitoare. Doar produsele de top sunt acceptate cum ar fii ghidonul Neken sau protectia pentru maini si un demeror electric. Pentru fanii infocatii placerea este sporita de o gama larga de accesorii Husky Power

MOTOR

  • Design

    1 cilindru, 4 timpi, racire pe apa

  • Capacitate

    510.9 cm ³

  • Bore

    95 mm

  • Stroke

    72 mm

  • Starting aid

    Demaror electric

  • Transmisie

    6 trepte

  • Lbrifiere

    Ulei de lubrifiere fortata cu 2 pompe Eaton

  • Raport primar

    32:76

  • Raport secundar

    14:50(13:50)

  • Sistem racire

    Racire cu lichid, circulatia continua a lichidului de racire cu pompa de apa

  • Ambreaj

    Umed multi-disc ambreiaj DDS / Magura hidraulic

  • Pornire

    Electrica

SASIU

  • Cadru

    Central tube frame made of chrome molybdenum steel tubing

  • Furca

    WP Suspension Up Side Down 4CS

  • Suspensie

    WP Monoshock with linkage

  • Cursa suspensie fata

    300 mm

  • Cursa suspensie spate

    330 mm

  • Frana fata

    Hidraulice pe disc - Magura

  • Frana spate

    Hidraulice pe disc - Magura

  • Diametru disc fata

    260 mm

  • Diametru disc spate

    220 mm

  • Lant

    520 X-Ring

  • Unghi virare

    63.5°

  • Wheel base

    1,482±10 mm

  • Garda la sol

    370 mm

  • Inaltime sa (unloaded)

    970 mm

  • Capacitate rezervor

    9 l

  • Greutate aprox.

    108.4 kg