O unda de soc puternica

FC 450 aduce Husqvarna in varful Motocross. FC 450 are putere si forta prinse intr-un sasiu usor. Multumita puterii si a cuplului FC 450 este un exemplu suprem a cea ce inseamna Husqvarna: performanta bruta in varful Motosport. Cu un cadru chromoly, un subcadru compozit si pornire electrica, este deasemena una din cele mai avansate motociclete Motocross de pe piata.

FC 450 aduce Husqvarna in varful Motocross. FC 450 are putere si forta prinse intr-un sasiu usor. Multumita puterii si a cuplului FC 450 este un exemplu suprem a cea ce inseamna Husqvarna: performanta bruta in varful Motosport. Cu un cadru chromoly, un subcadru compozit si pornire electrica, este deasemena una din cele mai avansate motociclete Motocross de pe piata.

MOTOR

Exceptionala putere intrun design compact Sohoc livreaza o performmanta de clasa maximizand tehnologia de ultima ora. Domeniul de putere extrem de larg al motorului FC 450 si tehnologia inalta al sisteului managerial la motorului combinat cu cutia de vitezee foarte buna si actiunea ambreiajului usor.
Chiuloasa Motorul FC 450 este caracterizat de o singura cama care actioneaza 4 calve din titaniu prin culbutori usoare si rigide(DLC acoperite pe admisie). Puterea motorului FC 450 se intinde pana la 11,500 RPM mentinand un cuplu scazut. O garnitura este folosita pentru a garanta durabilitate.

Piston

Pisotnul Konig a fost proiectat ca sa reduca vibratile motorului si pentru a optimiza puterea. rata de compresie este de 12.6:1 pentru o putereuimitoare de 60 HP.

Arbore de contrabalansare

Vibratile sunt tinute la minim pe  motorul FC 450 multumita arborelui cantrabalans multifunctional. arborele montat pe laterala anuleaza fortele de inertie si activeaza pompa de apa si lantul de distributie.

CADRU

Prioritatea in proiectarea cadrului a fost sa atinga obiective de performanta stricte mentinand o rigiditate torsionala optima, rezistenta longitudinala si usurinta extrema. inginerii au proiectat cadrul usor din crom molibden cu flexibilitate longitudinala precisa ce ajuta la absorbirea socurilor de la roata spate lucrand impreuna cu suspensia. Rigiditatea torsionala a foost optimizata pentru a marii manevrabilitatea si stabilitatea.

SUBCADRU

Inginerii au proiectat un subcadru compozit unit cu cu un cadru chromoly. Subcadrul compozit din 3 piese este fabricat dinpoliamida de mare rezistenta si a fost proiectat sa ofere rezistenta in timpul indoirii mai mult decat ofera un subcadru din aluminiu, complementand caracteristicile lexibile ale cadrului.

BRAT OSCILANT

Proiectul bratului oscilant a fost optimizat in acordanta cu rezistenta sasiului. Bratul oscilant are calitatii flexibile precise iar procesul de turnare intro singura piesa elimina punctele de sudura si garanteaza calitate.

Frane

Puterea de oprire exceptionala este garantata de ultima generatie de frane Brembo prezentand un nou cilindru si etriere flotante in combinatie cu discurile wave de 260mm respectiv 220mm.

Suspensia fata

Suspensia WP ofera calitate de top si cea mai buna performanta. Furcile WP permite pilotilor sa se ajusteza setarile pentru recul si compresia amortizarii pentru stilurile proprii. Furca cu cartus inchis de 48mm prinsa cu clame triple CNC asigura o manevrabilitate exceptionala  dealungul cursei de 300mm.

Suspensia spate

Suspensia spate creata de WP este ajustabila, si garanteaza comfort excelent si o amortizare de clasa mondiala.

Legatura spate

Sistemul de legatura spate DCC are caracteristici excelente  in sectiuni rapide si curgatoare. Datorita caracteristicilor progresive acesta ofera un comfort marit in orice situatie.

CNC clame triple

Ca si celelante componente majore ale sasiului clamele triple CNC au au o inginerie flexibila precisa ce permite tuburilor furcii sa se indoaie. Ele au fost proiectate ca sa distribuie in mod egal forta de prindere pe picioarele furcii maximizand zona de contact pentru o sensibilitate optima si frecare minima. Aditional ghidonul poate fii montat in 4 pozitii diferite.

Aspect distinctiv

Traditionalul alb,albastrusi galben Husqvarna decoreaza noua gama de motociclete.

Ergonomie

Invelit stans in jurul motorului si a cadrului noua caroserie este proiectata sa conecteze pilotul de motociclete, permitand un control total in toate conditile

Ghidon

Ghidonul Renthal 827 prezinta un barpad ce este legat cu manerele Husqvarna pentru un control excelent.

Echipament

Echipamentul standard include un map switch precum si unele din cele mai bune componente oferite in segmentul Motocross.
  • Putere

    MOTOR

    Exceptionala putere intrun design compact Sohoc livreaza o performmanta de clasa maximizand tehnologia de ultima ora. Domeniul de putere extrem de larg al motorului FC 450 si tehnologia inalta al sisteului managerial la motorului combinat cu cutia de vitezee foarte buna si actiunea ambreiajului usor.
  • Putere

    Chiuloasa Motorul FC 450 este caracterizat de o singura cama care actioneaza 4 calve din titaniu prin culbutori usoare si rigide(DLC acoperite pe admisie). Puterea motorului FC 450 se intinde pana la 11,500 RPM mentinand un cuplu scazut. O garnitura este folosita pentru a garanta durabilitate.
  • Putere

    Piston

    Pisotnul Konig a fost proiectat ca sa reduca vibratile motorului si pentru a optimiza puterea. rata de compresie este de 12.6:1 pentru o putereuimitoare de 60 HP.
  • Putere

    Arbore de contrabalansare

    Vibratile sunt tinute la minim pe  motorul FC 450 multumita arborelui cantrabalans multifunctional. arborele montat pe laterala anuleaza fortele de inertie si activeaza pompa de apa si lantul de distributie.
  • Putere fizica

    CADRU

    Prioritatea in proiectarea cadrului a fost sa atinga obiective de performanta stricte mentinand o rigiditate torsionala optima, rezistenta longitudinala si usurinta extrema. inginerii au proiectat cadrul usor din crom molibden cu flexibilitate longitudinala precisa ce ajuta la absorbirea socurilor de la roata spate lucrand impreuna cu suspensia. Rigiditatea torsionala a foost optimizata pentru a marii manevrabilitatea si stabilitatea.
  • Putere fizica

    SUBCADRU

    Inginerii au proiectat un subcadru compozit unit cu cu un cadru chromoly. Subcadrul compozit din 3 piese este fabricat dinpoliamida de mare rezistenta si a fost proiectat sa ofere rezistenta in timpul indoirii mai mult decat ofera un subcadru din aluminiu, complementand caracteristicile lexibile ale cadrului.
  • Putere fizica

    BRAT OSCILANT

    Proiectul bratului oscilant a fost optimizat in acordanta cu rezistenta sasiului. Bratul oscilant are calitatii flexibile precise iar procesul de turnare intro singura piesa elimina punctele de sudura si garanteaza calitate.
  • Putere fizica

    Frane

    Puterea de oprire exceptionala este garantata de ultima generatie de frane Brembo prezentand un nou cilindru si etriere flotante in combinatie cu discurile wave de 260mm respectiv 220mm.
  • Agilitate suprema

    Suspensia fata

    Suspensia WP ofera calitate de top si cea mai buna performanta. Furcile WP permite pilotilor sa se ajusteza setarile pentru recul si compresia amortizarii pentru stilurile proprii. Furca cu cartus inchis de 48mm prinsa cu clame triple CNC asigura o manevrabilitate exceptionala  dealungul cursei de 300mm.
  • Agilitate suprema

    Suspensia spate

    Suspensia spate creata de WP este ajustabila, si garanteaza comfort excelent si o amortizare de clasa mondiala.

  • Agilitate suprema

    Legatura spate

    Sistemul de legatura spate DCC are caracteristici excelente  in sectiuni rapide si curgatoare. Datorita caracteristicilor progresive acesta ofera un comfort marit in orice situatie.
  • Agilitate suprema

    CNC clame triple

    Ca si celelante componente majore ale sasiului clamele triple CNC au au o inginerie flexibila precisa ce permite tuburilor furcii sa se indoaie. Ele au fost proiectate ca sa distribuie in mod egal forta de prindere pe picioarele furcii maximizand zona de contact pentru o sensibilitate optima si frecare minima. Aditional ghidonul poate fii montat in 4 pozitii diferite.
  • Stil agresiv

    Aspect distinctiv

    Traditionalul alb,albastrusi galben Husqvarna decoreaza noua gama de motociclete.
  • Stil agresiv

    Ergonomie

    Invelit stans in jurul motorului si a cadrului noua caroserie este proiectata sa conecteze pilotul de motociclete, permitand un control total in toate conditile
  • Stil agresiv

    Ghidon

    Ghidonul Renthal 827 prezinta un barpad ce este legat cu manerele Husqvarna pentru un control excelent.
  • Stil agresiv

    Echipament

    Echipamentul standard include un map switch precum si unele din cele mai bune componente oferite in segmentul Motocross.

MOTOR

  • Design

    1 cilindru, 4 timpi, racire pe apa,

  • Capacitate

    449.9 cm ³

  • Bore

    95 mm

  • Stroke

    63.4 mm

  • Starting aid

    Demaror electric

  • Transmisie

    5 trepte

  • Lbrifiere

    Ulei de lubrifiere fortata cu 2 pompe Eaton

  • Raport primar

    31:76

  • Raport secundar

    13:48

  • Sistem racire

    Racire cu lichid, circulatia continua a lichidului de racire cu pompa de apa

  • Ambreaj

    Umed multi-disc ambreiaj DDS / Magura hidraulice

  • Pornire

    Keihin

SASIU

  • Cadru

    Central tube frame made of chrome molybdenum steel tubing

  • Furca

    WP USD Aer 48

  • Suspensie

    WP Monoshock with linkage

  • Cursa suspensie fata

    310 mm

  • Cursa suspensie spate

    300 mm

  • Frana fata

    Hidraulice pe disc

  • Frana spate

    Hidraulice pe disc

  • Diametru disc fata

    260 mm

  • Diametru disc spate

    220 mm

  • Lant

    520

  • Unghi virare

    63.5°

  • Wheel base

    1,485±10 mm

  • Garda la sol

    370 mm

  • Inaltime sa (unloaded)

    960 mm

  • Capacitate rezervor

    7 l

  • Greutate aprox.

    101.2 kg