Un pumn de fier intr-o manusa de catifea

Puterea uimitoare si cuplul puternic valorifica sasiul ce garantaza precizie si agilitate extrema. Motorul robust a fost tunat ca sa livreze performanta maxima sezon dupa sezon pe terenurile Enduro.

Puterea uimitoare si cuplul puternic valorifica sasiul ce garantaza precizie si agilitate extrema. Motorul robust a fost tunat ca sa livreze performanta maxima sezon dupa sezon pe terenurile Enduro.

MOTOR

Motorul SOHC de 449.3CC al motocicletei FE 450 are un alezaj de 95mm si cursa de 63,4mm. Motorul a fost proiectat specific pentru Enduro extrem.  Este usor de folosit iar puternic dar si eficient. Procedeul de turnare permite crearea unor peretii mai subtiri reducand greutatea in timp ce mentine puterea. Capul cilindrului este caracterizat de o singura cama care activeaza doua valve usoare din titan si doua valve de evacuare. Pistonul Koning este asemanator ci pistonul folosit la FE 450 ce reduce consumul de ulei. Vibratile sunt tinute la un minim multumita ax-ului multifunctional care este situat pe partea dreapta a motorului pentru un design compact si eficient.

Arbore cotit

Arborele cotit si axul sunt fabricate de Pankl din otele cu putere made de intindere au fost proiectate pentru a rezista puterea si cuplul motorului FE 450 fara a sacrifica durabilitatea. Deacea arborele cotit are un rulment mare si doua scoici care intra direct in manivela de pini.

ENGINE MANAGEMENT SYSTEM (EMS)

Trasaturile injectiei electronice Keihin si a corpului de acceletarie de 42mm pentru o acceleratie si performanta marita care optimizeaza pilotajula in conditi extreme de Enduro. Harta optionala Husky Power permite pilotilor sa aleaga hartii. Este deasemenea posibil so adauge hartii cu ajutorul unui laptop.

PORNIRE

Ca si celelante motoare in 4-timpi Husqvarna, FE 450 are un demaror electric. Chiar si la cele mai inalte nivele de competitie pilotii apreciaza acest demaror electric.

CADRU

puternicul motor Fe 450 a fost prins intr-un cadru puternic si usor din chromoloy care garanteaza un feedback maxim pilotului pe orice teren. Flexibilitatea longitudinala imbunatateste increderea pilotului, viteza si timpii. Cadrul lucreaza impreuna cu suspensia pentru a absorbii impacturile de la roata spate. Rigiditatea torsionala a fost calibrata pentru a maximiza manevrarea si stabilitatea in orice situatie.

SUBCADRU

Construit din 3 piese usoare din poliamida subcadrul este mai flexibil decat un cadru traditional din aluminiu. Comfortul este sporit de flexibilitatea longitudinala care transmite feedback catre  pilot fiind mai usor so exploateze potentialul fenomenal al motocicletei FE 450. Subcadrul compus permite inginerilor oportunitatii nelimitate de a integra caracteristici cum ar fii Airbox, Electronice si manerul de prindere spate.`

BRAT OSCILANT

Bratul oscilant turnat intr-o singura piesa garanteaza o performanta constanta eliminand punctele de sudura. Inginerii au proiectat caracteristici flexibile precise care optimizeaza si imbunatatesc performanta. Puternic dar usor bratul oscilant din aluminiu adauga stabilitate si siguranta.

FRANE

Jantele negre DID, butuci si niplurile anodizate cu argint adauga un aspect modern si agresiv. Performanta este garantata de anvelopele Enduro Michelin. Rotile sunt tinute sub control cu uimitoare putere de franare a franelor de ultima generatie Brembo,ce ofera un nou cilindru si si etriere. Controlul ergonomic permite pilotului sa controleze cu precizie puterea de franare a discurilor de 220mm respectiv 260mm.
Suspensia fata Furca cu cartus inchis WP 4CS de 48mm reprezinta varful tehnogiei in materie de suspensii. Sistemul de 4 camere uneste performanta unei furcii cu cartus inchis cu simplitatea unei furcii cu cartus deschissi are si beneficile de greutate redusa . Acesta ofera un avantaj a amortizarii constante mantinand comfortul pilotului.  Combinat cu camele triple CNC furca 4CS asigura o maevrabilitate exceptionala. Pilotii pot seta furca pentru diferite tipuri de teren doar schimband setarile prin simpla rasucire a unui buton.
Suspensia spate WP a proiectat suspensia spate cu telul de a garanta caracteristici excelente de amortizare pentru a asigura un feedback maxim precum si comfortul pilotului. Suspensia este complet reglabila pentru recul inalt/scazut, amortizare.
Legatura spate Wp a creat un sistem de legatura special pentru seria Husqvarna Enduro 2014.Sistemul de lagatura absoarbe loviturile puternice pe teren accidentat mentinand o senzatie optima. Sistemul de legatura Husqvarna (DCC-Controlul dual al compresiei)  este sigur de satisfacerea nevoii pilotilor cu un sasiu ce inspira incredere in orice situatie.
Clame triple CNC Clamele triple a modelelor Enduro 2014 au fost dezvoltate pentru a oferii un feedback maxim pilotului in timpul franarii pe teren accidentat si in timpul sariturilorpermitand furcii sa se indoaie in mod controlat. Pilotul primesete informatii exacte destpre comportamentul motocicletei aceasta marind increderea pilotului. Departamentul R&D sa concentrat sa asigure prinderea uniforma a picoarelor furcii pentru a distribuii uniform fortele pe furca mentinand forma picioarelor si astfel o amortizare adecvata pe durata cursei.
Caroserie Pentru a profita din plin de performanta ce o ofera, Caroseria a fost proiectata pentru a conecta perfect pilotul cu motocicleta. Ergonomia exceptionala are un rol important in controlarea motocicletei, in timp ce linile subtiri si stilate a invelisului panourilor laterale si a radiatorului permit o miscare optima, rezultand intrun condus mai rapid si sigur.
Airbox Airbox este integrata in subadrul compus si este proiectat so permita scimbarea rapida si usoara a filtrului in cateva secunde fara unelte. La toate se potriveste filtre de aer gemene si su valve de aer dedicate
Rezervor Rezervorul din poliamida se potriveste perfect in caroserie si are un capac tip baioneta usor de deschis. Rezervorul motocicletei FE 450 are o integrata o pompa de combustibil.
Echipament Echipamentul standard de pe FE 450 sunt  uimitoare. Doar produsele de top sunt folosite, precum ghidonul Neken, protectii pentru maini si demarorul electric. Pentru fanii infocatii plcerea este marita de o gama larga de accesorii Husky Power
  • Inima motocicletei

    MOTOR

    Motorul SOHC de 449.3CC al motocicletei FE 450 are un alezaj de 95mm si cursa de 63,4mm. Motorul a fost proiectat specific pentru Enduro extrem.  Este usor de folosit iar puternic dar si eficient. Procedeul de turnare permite crearea unor peretii mai subtiri reducand greutatea in timp ce mentine puterea. Capul cilindrului este caracterizat de o singura cama care activeaza doua valve usoare din titan si doua valve de evacuare. Pistonul Koning este asemanator ci pistonul folosit la FE 450 ce reduce consumul de ulei. Vibratile sunt tinute la un minim multumita ax-ului multifunctional care este situat pe partea dreapta a motorului pentru un design compact si eficient.
  • Inima motocicletei

    Arbore cotit

    Arborele cotit si axul sunt fabricate de Pankl din otele cu putere made de intindere au fost proiectate pentru a rezista puterea si cuplul motorului FE 450 fara a sacrifica durabilitatea. Deacea arborele cotit are un rulment mare si doua scoici care intra direct in manivela de pini.

  • Inima motocicletei

    ENGINE MANAGEMENT SYSTEM (EMS)

    Trasaturile injectiei electronice Keihin si a corpului de acceletarie de 42mm pentru o acceleratie si performanta marita care optimizeaza pilotajula in conditi extreme de Enduro. Harta optionala Husky Power permite pilotilor sa aleaga hartii. Este deasemenea posibil so adauge hartii cu ajutorul unui laptop.
  • Inima motocicletei

    PORNIRE

    Ca si celelante motoare in 4-timpi Husqvarna, FE 450 are un demaror electric. Chiar si la cele mai inalte nivele de competitie pilotii apreciaza acest demaror electric.
  • Sufletul motocicletei

    CADRU

    puternicul motor Fe 450 a fost prins intr-un cadru puternic si usor din chromoloy care garanteaza un feedback maxim pilotului pe orice teren. Flexibilitatea longitudinala imbunatateste increderea pilotului, viteza si timpii. Cadrul lucreaza impreuna cu suspensia pentru a absorbii impacturile de la roata spate. Rigiditatea torsionala a fost calibrata pentru a maximiza manevrarea si stabilitatea in orice situatie.
  • Sufletul motocicletei

    SUBCADRU

    Construit din 3 piese usoare din poliamida subcadrul este mai flexibil decat un cadru traditional din aluminiu. Comfortul este sporit de flexibilitatea longitudinala care transmite feedback catre  pilot fiind mai usor so exploateze potentialul fenomenal al motocicletei FE 450. Subcadrul compus permite inginerilor oportunitatii nelimitate de a integra caracteristici cum ar fii Airbox, Electronice si manerul de prindere spate.`
  • Sufletul motocicletei

    BRAT OSCILANT

    Bratul oscilant turnat intr-o singura piesa garanteaza o performanta constanta eliminand punctele de sudura. Inginerii au proiectat caracteristici flexibile precise care optimizeaza si imbunatatesc performanta. Puternic dar usor bratul oscilant din aluminiu adauga stabilitate si siguranta.
  • Sufletul motocicletei

    FRANE

    Jantele negre DID, butuci si niplurile anodizate cu argint adauga un aspect modern si agresiv. Performanta este garantata de anvelopele Enduro Michelin. Rotile sunt tinute sub control cu uimitoare putere de franare a franelor de ultima generatie Brembo,ce ofera un nou cilindru si si etriere. Controlul ergonomic permite pilotului sa controleze cu precizie puterea de franare a discurilor de 220mm respectiv 260mm.
  • Manevrabilitate exceptionala

    Suspensia fata Furca cu cartus inchis WP 4CS de 48mm reprezinta varful tehnogiei in materie de suspensii. Sistemul de 4 camere uneste performanta unei furcii cu cartus inchis cu simplitatea unei furcii cu cartus deschissi are si beneficile de greutate redusa . Acesta ofera un avantaj a amortizarii constante mantinand comfortul pilotului.  Combinat cu camele triple CNC furca 4CS asigura o maevrabilitate exceptionala. Pilotii pot seta furca pentru diferite tipuri de teren doar schimband setarile prin simpla rasucire a unui buton.
  • Manevrabilitate exceptionala

    Suspensia spate WP a proiectat suspensia spate cu telul de a garanta caracteristici excelente de amortizare pentru a asigura un feedback maxim precum si comfortul pilotului. Suspensia este complet reglabila pentru recul inalt/scazut, amortizare.
  • Manevrabilitate exceptionala

    Legatura spate Wp a creat un sistem de legatura special pentru seria Husqvarna Enduro 2014.Sistemul de lagatura absoarbe loviturile puternice pe teren accidentat mentinand o senzatie optima. Sistemul de legatura Husqvarna (DCC-Controlul dual al compresiei)  este sigur de satisfacerea nevoii pilotilor cu un sasiu ce inspira incredere in orice situatie.
  • Manevrabilitate exceptionala

    Clame triple CNC Clamele triple a modelelor Enduro 2014 au fost dezvoltate pentru a oferii un feedback maxim pilotului in timpul franarii pe teren accidentat si in timpul sariturilorpermitand furcii sa se indoaie in mod controlat. Pilotul primesete informatii exacte destpre comportamentul motocicletei aceasta marind increderea pilotului. Departamentul R&D sa concentrat sa asigure prinderea uniforma a picoarelor furcii pentru a distribuii uniform fortele pe furca mentinand forma picioarelor si astfel o amortizare adecvata pe durata cursei.
  • Omul si masina

    Caroserie Pentru a profita din plin de performanta ce o ofera, Caroseria a fost proiectata pentru a conecta perfect pilotul cu motocicleta. Ergonomia exceptionala are un rol important in controlarea motocicletei, in timp ce linile subtiri si stilate a invelisului panourilor laterale si a radiatorului permit o miscare optima, rezultand intrun condus mai rapid si sigur.
  • Omul si masina

    Airbox Airbox este integrata in subadrul compus si este proiectat so permita scimbarea rapida si usoara a filtrului in cateva secunde fara unelte. La toate se potriveste filtre de aer gemene si su valve de aer dedicate
  • Omul si masina

    Rezervor Rezervorul din poliamida se potriveste perfect in caroserie si are un capac tip baioneta usor de deschis. Rezervorul motocicletei FE 450 are o integrata o pompa de combustibil.
  • Omul si masina

    Echipament Echipamentul standard de pe FE 450 sunt  uimitoare. Doar produsele de top sunt folosite, precum ghidonul Neken, protectii pentru maini si demarorul electric. Pentru fanii infocatii plcerea este marita de o gama larga de accesorii Husky Power

MOTOR

  • Design

    1 cilindru, 4 timpi, racire pe apa

  • Capacitate

    449.3 cm ³

  • Bore

    95 mm

  • Stroke

    63,4 mm

  • Starting aid

    Demaror electric

  • Transmisie

    6 trepte

  • Lbrifiere

    Ulei de lubrifiere fortata cu 2 pompe Eaton

  • Raport primar

    32:76

  • Raport secundar

    14:52 (13:52)

  • Sistem racire

    Racire cu lichid, circulatia continua a lichidului de racire cu pompa de apa

  • Ambreaj

    Umed multi-disc ambreiaj DDS / Brembo hidraulice

  • Pornire

    Electrica

SASIU

  • Cadru

    Central tube frame made of chrome molybdenum steel tubing

  • Furca

    WP Suspension Up Side Down 4CS

  • Suspensie

    WP Monoshock with linkage

  • Cursa suspensie fata

    300 mm

  • Cursa suspensie spate

    330 mm

  • Frana fata

    Hidraulice pe disc - Magura

  • Frana spate

    Hidraulice pe disc - Magura

  • Diametru disc fata

    260 mm

  • Diametru disc spate

    220 mm

  • Lant

    520 X-Ring

  • Unghi virare

    63.5°

  • Wheel base

    1,482±10 mm

  • Garda la sol

    370 mm

  • Inaltime sa (unloaded)

    970 mm

  • Capacitate rezervor

    8.5 l

  • Greutate aprox.

    108.8 kg